Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

59 snabba frågor

Tog denna från Angelas blogg =)

1. Hur gammal är du om 5 år? Nästan 35.
2. Vem var den sista du träffade? Barnen. Dom är i samma rum som mig nu.
3. Hur lång är du? 173 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Ingen aning, kollar ej på film längre.
5. Vem ringde du senast? Någon vårdtagare igår på jobb.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Hej! Ok. Jag jobbar till 15.30 på tisdag. Vi kommer gärna förbi på fika men det blir kanske lite sent. Jobbar t 14 på onsd. Kram. Sms var till Ebba.
7. Vad är dagens planer? Skriver inköpslista så handla på Willys, bara vara hemma och mysa eftersom jag är ledig idag. Snöstorm ute så det blir en innedag förutom handling.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms.
9. Är dina föräldrar gifta, skilda eller sambos? Var aldrig gifta så inte skilda heller men bor ej tillsammans nu.
10. När såg du senast din mamma? 26 december hemma hos syrran på middag.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
12. När vaknade du idag? Nånstans mellan 6.30 och 7.00.
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja.
14. Vilken är din favoritplats? Tro det eller ej men hemma ;-) Gillar min bil oxå haha.
15. Vilken plats föredrar du minst? Utomhus när det är kallt.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i ett eget hus tillsammans med min familj.
17. Vad skrämde dig som barn? Skräckfilmer och "fula gubbar".
18. Vem fick dig att skratta senast? Barnen.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej det är jag väl inte men jag äger inga ändå ;-)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och men sitter mest vid den stationära nu förtiden.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Numera full mundering. Frusen som tusan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 st.
23. Hur många landskap har du bott i? Bara Skåne.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota men då måste det vara sommar och varmt.
26. Är du social? Ja för det mesta.
27. Vilken är din favoritglass? Äter ej glass mer men förr var det choklad.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av hus- och billån, resa, spara och ge bort.
29. Tycker du om kinamat? Ja!
30. Tycker du om kaffe? Ohh ja!
31. Vad dricker du till frukost? KAFFE x flera.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, båda eller på mage.
33. Kan du spela poker? Nej det har jag aldrig velat lära mig.
34. Tycker du om att mysa? Ja om jag är på det humöret.
35. Är du en beroendemänniska? Ja tyvärr.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja en kille som gick i samma klass som mig på lågstadiet haha.
37. Vill du ha barn? Inga fler biologiska. Adoption är en bra sak.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, extremt lite franska, spanska och italienska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? En gång.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Barnen och hemmet.
42. Äger du dyra smycken? Nej.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Hembakat bröd för 3 timmar sen och kaffe nyss.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Barnen.
46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt kejsarsnittsärr. Finare ärr får man leta efter =)
47. Vad har du för ringsignal? Nån vanlig.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja en del.
49. Flirtar du mycket? Nej det gör jag inte.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma hos Anna år 2004.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej men jag kan fylla på ;-) Jag kan byta däck haha. 
52. Har du fått fortkörningsböter? Två gånger.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Ingen aning, läser ej böcker mer tyvärr men saknar det.
54. Läser du dagstidningen? Ibland. På jobb och då blir det Metro och/eller City.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Nja.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Funradio eller NRJ igår på jobb.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslistan.
59. När var du i kyrkan senast? Nån månad sen när Philip hade uppträde där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback