Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Paket och bilder

Nova somnade precis här på soffan och Elliot 18.30 som vanligt efter bad och lek. Micke la sig för en stund sen och Philip är inte hemma. Helt tyst och lugnt förutom tv:n som jag inte tittar på. Den är på hela dagarna fast man sällan sitter ner och följer ett helt program.

Micke hämtade ut ett paket från min pappa och hans Amélie från Frankrike =) Julklappar till oss och barnen! Tack så jättemycket =) Thank you very much! Merci beaucoup! Philip fick ett par byxor och två tröjor (paketet var öppet därför så såg jag vad det var i, han hade åkt precis innan) och ett till paket som är oöppnat än, Nova fick en lila paljettkjol, en svart finklänning, glittertights, en pälsaktig bolero, hello kitty figurer, ett läppglans och tillsammans fick de en ritbok med klistermärken. Elliot fick ett svart mjukisdjur ur barbapapa kollektionen, (han har redan en gul och en blå) en tomtedräkt med luva och en ljusblå barbapapadräkt =) Superfint! Tack igen! Jag fick fina servetthållare och Micke fick en almanacka med the suicid rabbit ;-)

Imorgon jobbar jag 7-14 så klockan ringer 5.30. Ska strax duscha och lägga mig men vill slänga upp lite bilder först =)



Fick ha med det goda brödet ju =) Sen ligger Elliots bilbarnstol på blocket men Nova ville vara bebis och testa en sista gång ;-)


Kommentarer
Postat av: Angela

Charmknutte deluxe är han :-) Du kan väl komma hit någon gång och hälsa på? Alla barnen är såklart välkomna :-) Kram kram

2011-01-15 @ 01:51:24
Postat av: Pilla

fina bilder o kläder! Eddie älskar Barbapapa :) Han har Barbaflink o Barbafin än så länge.

Hoppas allt är bra o att det går bra på jobbet!

kram

2011-01-15 @ 17:07:39
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Angela: Skrev precis i din blogg att vi får ses ;-) Klart vi ska!



Pilla: Ja visst är de coola, roligt att de blivit moderna igen =) Kram

2011-01-15 @ 18:20:21
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback