Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Jag och Elliot

Japp, nu är det bara jag och Elliot hemma. 2/5 av familjen alltså. Nova blev hämtad runt 13, två timmar tidigare än jag trodde. Hon har sett fram emot att åka på semster till farmor i över 2 månader! Nova har hängt med grannen I och M i förmiddags och hjälpt dom att rensa ogräs ;-) Hon ville tvunget dit trots att W inte var hemma.

Gud vad det är lugnt här hemma! Visst, klätterapan är överallt, soffan, fönsterkarmen och gnäller ju en del *ingen ensamvarg* Drar fram tv:n och kryper genom tv-bänken etc etc. Ändå lugnt ;-)

Tvättat och ska tömma diskmaskinen. Funderar på om jag ska diska för hand i veckan, känns lite overkill att använda diskmaskin när vi bara är 1½ personer här hemma ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback