Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

SEMESTER =)

Ohh yes och "bara" i en HEL månad haha! Hääärligt =) Hej fritid och familjen och hejdå jobb och stress press och tiiidiga morgnar =)

Var en runda till centan idag igen. Insåg att jag köpt fel jeansmodell så jag köpte rätt idag. Kan tyvärr ej byta de andra då jag tog av lapparna eftersom jag trodde de var rätt. Jaja, får bli tradera eller nåt. Det blev två linnen till mig, 29 kr st. Två klänningar till Nova för samma pris. Philip valde en hoodtröja för 49 kr oxå valde vi två t-shirts till Micke för 49 kr styck. Bra priser och snygga kläder. Köpte min första snygga bh häromdagen, en ljusrosa push up ;-) Underbart att numera kunna köpa underkläder som även är SNYGGA =)

Nu jobbar Micke (18-02) och bustrollen somnade en efter en runt 20-20.30. Philip har varit helt slut i veckan av att gå upp vid 5. Imorgon ska han sova till 12 sa han innan ;-) Nja mellan 7-9 brukar det bli.

Imorgon ska jag på MASSAGE! Underbart och ett perfekt sätt att starta sin semester på tycker jag. Fick presentkort av Micke så kl 11 imorgon gäller det =)

Kommer lägga in lite nya bilder på magen imorgon, har ju gått ett tag nu och jag börjar närma mig slutresultatet trots att tejpen får vara kvar ett tag till.

Nej en cigg och sen blir det tv i sängen.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag vill se bilder på mage och bröst! :))

2011-08-08 @ 22:36:05
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback