Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tomt

Shit, vad gör folk för att få tiden att gå? Iofs är kl halv två och vi har bara ätit frukost, varit nere i byn, Elliot somnade så jag solade 18 min, ätit lunch. Men that´s it liksom. Hängt tvätt oxå men såna saker liksom städning, disk mm går ju automatiskt.

Nej, tror jag vill ha det som vanligt igen nu. Snart 4 dagar har gått och lika många kvar...Fast Philip kommer på söndag. Jag hämtar honom innan jag ska vara hos sis och fira Jocke kl 16. Då är det ju en person till här hemma =) Visst är det najs att bara vara med Elliot men han pratar ju inte ;-) Jo på sitt sätt såklart =)

Imorgon ska vi hälsa på Nova =) LÄNGTAR! Hur krävande, trotsig och jobbig hon än är så saknar man ju henne direkt. Hon tillför sånt liv till familjen liksom. Givetvis gör de andra det oxå. Alla på olika sätt =)

Håller på att lägga över bilder från min iphone men det tar tiiiid. Tänkte lägga upp bilder i detta inlägget men det får komma i ett annat.

Saknar dig, älskling! Och Nova och Philip! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback