Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Trist väder

Ja vad är detta för sommar? Det bara regnar eller är mulet. Varmt är det iaf, eller ja sådär klibbigt och kvavt. Det ska bli fint på måndag och tisdag har jag hört! Alltid något. Hela min första semester vecka har regnat bort =( Nästa år tar jag semester i maj ;-)

I förmiddags var jag och Elliot på Novalund och handlade lite. Vi var där precis kl 10, jag tittar knappt på klockan nu när jag är ledig. Tur att det var lördag och inte söndag då de öppnar kl 11.

Sen hemåt, byta på en gemonkissad Elliot. Han dricker såå mkt vatten nu när det är varmt. Packade skötväskan och åkte mot Svedala för att hälsa på Nova. Hon blev jätteglad att se oss =) Har såklart haft det super hos farmor! Dock följde hon med oss hem ;-) Hade det lite på känn men en "risk" jag tog när jag åkte dit. Hon får göra som hon vill. Hon måste ju inte tvunget vara där såklart men annars så skulle hon vara där tills onsdag. Det var kanske dumt att hälsa på henne men jag saknade henne jättemycket, verkligen. Mitt lilla hjärta ♥

Nu blir det snart lite mat här sen sovdags vid åtta för barnen. Jag strax därefter. Imorgon kalas. Min mamma kommer hit lite innan för vi ska inte vara där förrän 16 sen blir Philip avlämnad här strax innan 15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback