Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Soool, looove it!!!

Grillat är godast :) Blev idag oxå! Annars föredrar jag McDonalds helt klart ;) Varit ute i det fina vädret HELA dagen. Nova var på kalas 12-15 sen cyklade jag och Philip och hämtade henne (Stora Harrie) Häääärligt med en tur i soool :)) Jättebra trafikträning för Philip oxå! Sen har Nova badat hos grannarna som har en stor pool, vi måste skaffa! Vi har tvättat och nu badar Elliot så jag sitter här och är badvakt på toa ;) Imorgon är det Backakarnevalen på Kirseberg, tror vi ska dit :) Röd dag så inga skoltider att passa, skönt. Philip kom äntligen hem idag :)) Han hade hela skolväskan full med terminens jobb, kul att se! Han är så duktig min grabb!! Stolt :) Nu har jag bränt ryggen oxå, ja why not liksom ;) Lika bra att vändsteka grisen ju haha! Nu e killen färfigbadad!

Kommentarer
Postat av: Evelina

så många härliga bilder du lagt upp! vi får se till att ta en fika SNART! kram

2011-06-05 @ 23:53:26
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback