Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Grattis sis =)

Fullspäckad dag! Lillasyster fyller hela 27 år *Stort Grattis* Lämnade Nova på dagis och hade utvecklings- och inskolningssamtal på samma gång. Sen bar det av till Bjärred för 10 månaders läkarbesök för Elliot. Allt bra med honom men vi fick utskrivet Ventoline för hostan. Hoppas det hjälper så han kan sova bättre, stackaren vaknade säkert 5 ggr i timmen inatt. Nu väger han 10400 gram och är 75 cm. Stor kille! Vi gick hem och jag somnade en stund på soffan strax innan 13 när det var dags att åka och hämta Nova. Kl 13.30 var det utvecklingssamtal för Philip på skolan. Allt bra där med =)

Varit ledig i 5 dagar nu, helgen enligt planerna men inte de här andra 3 dagarna. Jag har haft feber sedan i onsdags då jag började må dåligt höll det i sig. Orkade inte gå och jobba i måndags sen har jag varit ledig idag och igår eftersom jag fått fast jobb =) Japp, nu är det klart! Dealat till mig en bra (ok) lön oxå. Jag menar, helt nöjd blir man ju inte ;-) Imorgon jobbar jag 7-14 sen ska vi lägga mitt schema. Första dagen på fritids för Philip imorgon, spännande =)


Kommentarer
Postat av: Angela

Men shit vad gammal hon är nu ;-) Var länge sedan man fick se bilder på barnen :-)



Kram

2011-03-05 @ 00:57:03
URL: http://beutyblogger.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag vet haha ;-) Det gör inte mig yngre direkt ;-) Jag vet! Det kommer, lovar!! kram

2011-03-07 @ 18:25:11
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback