Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kusinson

Stort Grattis till kusin Robban och hans Riina och välkommen till världen Jakob Erik Ferdinand ♥ Inatt kom han äntligen ut, drygt en månad för tidigt. Jag har varit smått nervös eftersom det var lite tidigt eller ja, jag var nervös ändå ;-) Sån är jag. Så så roligt med en ny liten bebis i familjen =)

Igår var vi på bio med Nova, jag mötte do i stan efter jobb. Det blev Trassel för hela slanten och den var riktigt bra och rolig =) Haha, se den om ni inte redan gjort det. Sen mötte vi Philip, hans pappa, Emma och Philips kusin Magdalena som sett Rango på samma biograf. Perfekt eftersom jag ändå skulle hämta honom.

När vi kom hem var det sent, vi käkade smörgåstårta från Janes kalas, supergod! Tack =) Idag fyller hon år. Grattis =)

Imorgon fyller lille Alfie 2 år, snabbt det går! Grattis!

Idag blir det jobb 17-22 men först ska vi tvätta 12-15. Philip är i skolan. Jag och Nova har varit på apoteket. Det behövs verkligen städad här hemma. Eller ja, enligt mig iaf ;-)






Kommentarer
Postat av: Unni

Grattis till Robban och hans tjej! :)

2011-03-23 @ 14:37:18
Postat av: Anonym

Vi är sååå lyckliga och totalt förälskade i vår lille underbare Jakob!!!



Jag hoppas dom får komma hem snart...

2011-03-28 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback