Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tacos

Såja, NU kan man sätta sig ner en stund innan man trillar av pinnen ;-) Fullt upp hela dagen i stort sett. Inget dagis för Nova idag. Vi var och veckohandlade på willys vid middagstid. Träffade Linda och hennes Heily, vi gick i samma föräldragrupp då för ca 4 år sedan =) Tjejerna har ju blivit stora nu! Nu väntar de en lillebror i augusti =) Sen var jag på lekplatsen med Nova och Elliot så Elliot kunde somna. Hämtade Philip strax innan 16 på fritids eftersom hans pappa inte riktigt hann i tid. Käkat tacos =) Nu har jag ett Marabou 230 grams framför mig =) Ska försöka att inte kränga hela! Precis duschat så nu får jag sitta här lite naken så tejpen torkar, snyggt ;-) Kommer tejpa i 6 månader så det blir många rullar haha. Bytte faktiskt tejp på mage och bröst igår, naveln vågade jag mig inte på för de har satt tejpen liksom inuti på något sätt. Men det såg bra ut på magen, ärret är tjockare på höger sida just nu. Sånt ändras ju. På brösten ser det oxå bra ut men klart annorlunda. De har ju lossat bröstvårtorna så det är ärr runt dom och ett ärr i mitten neråt och sen under brösten med, det som kallas bröstveck (har jag lärt mig, hängt för mkt på www.plastikoperationsforum.se ;-)) Alltså, jag bryr mig inte om ärr. Nu ser min kropp ut som jag vill. Okej, magen kommer ta många månader att läka helt. Sen är jag ju medveten om åldern, jag är inte 20 år längre och graviditet, sömnlöshet osv sätter spår på hela kroppen i stort sett men just dessa områden har plågat mig så länge. Nu, in på mitt nya hängställe nämt ovan =) Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var kul & träffas idag! Vi borde styra upp & ses en dag så kan tjejerna leka med ;-)

2011-05-21 @ 01:31:39
Postat av: Rebecca

Linda: Ja absolut! Jag är ju hemma nu t o m 12 juni så jag kan när som :) Det hade tjejerna tyckt var skoj :) kram

2011-05-21 @ 14:34:38
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Linda

Troligtvis kommer jag va ledig 31maj - 7 juni ;-) Kanske kan boka nåt där?

Kram

2011-05-21 @ 15:55:27
Postat av: Rebecca

Linda: Ja absolut :) jag kan maila dig mitt nr så kan vi ses och flickorna kan leka :) kram

2011-05-22 @ 15:29:19
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej

Jag har läänge funderat på att op magen och lyfta hängsäckarna ;) Men jag är alldelse för mesig. Det MÅSTE ju för fasen göra ont. Jag håller på att dö av ett venprov HAHAH. =)

2011-05-22 @ 16:52:37
URL: http://besserwisserfreij.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej

Jag har läänge funderat på att op magen och lyfta hängsäckarna ;) Men jag är alldelse för mesig. Det MÅSTE ju för fasen göra ont. Jag håller på att dö av ett venprov HAHAH. =)

2011-05-22 @ 16:53:36
URL: http://besserwisserfreij.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj ser att det kom två inlägg från mig hehe..

Jag visade min sambo igår, men han tycker att det var löjligt. Tack för den. (han e inte normal AHAHAHAH ;)

Jag har alla skräck historier å sånt skit i skallen, så jag blir skräckslagen =/ men jag gillar dina före och efter bilder, Riktigt snyggt =D

2011-05-23 @ 09:20:00
URL: http://besserwisserfreij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback