Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Här e den :)

MEN som ni ser, om ni jämför med de andra barnens namn, är storleken på datumet mycket större!! Jag märkte det när jag kom hem. Måste ha en dag på mig att fundera. Hade ni stört er på det? Klart jag ser det, jämför och tittar. Det är ju på mig det sitter och en utomstående hade nog inte lagt märke till det.

Jag och Veronika jämförde storleken på bokstäverna men glömde helt siffrorna!!

Super jätte dunder fin är den iaf och jag är rätt säker på att jag kommer ha den så här :)


Kommentarer
Postat av: Vera Pain

Åh, nej!...Shit shit kæra du...Det slog mig inte en tanke..Tænkte inte ens på att kolla på hur vi hade dom andra..

Men sen & andra sidan, så e det ændå jævligt snyggt, tycker jag..

I mina øgon spelar det ingen roll att siffrorna e samma storlek, det hade kanske sett knepigt ut om alla namen hade suttit på samma stælle under varann och en text blev større...

Hoppas verkligen att du e och blir nøjd, annar så får vi hitta på något:)



Kram på dig!

2011-11-07 @ 09:51:56
URL: http://verapain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback