Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kallt

Fyy vad kallt det är både ute men även inne tycker jag! Egentligen har vi det varmt inne men ibland är man extra frusen!

Det gick bra igår att jobba kväll. Var sjukt trött och både jag och I gäspade, speciellt efter kl 22  Segt! Imorgon blir det ÖF för barnen och jag är lediga. Philip går i skolan som vanligt till 13.30. Sen jobbar Micke till 18.30 och idag är han hemma vid 22.

BVC imorgon för Elliot kl 8.40. Spruta eller om det är 2 st sen väg ing och mätning. Ska boka tid för Novas 4 års kontroll oxå som hon ej varit på.

De har inte hört av sig än om jobbet här i kävlinge. När jag ringde i förra veckan skulle de börja ta in till intervju denna veckan. Idag är det torsdag så det bådar ju inte jättegott. Tycker jag. Men jag kan ju ha fel. Hoppas det.

Inga bud än på lägenheten vi är intresserade av. Det är bra. Pratat med mäklaren och hon vill sälja detta om det blir aktuellt. Frågan är bara hur mkt vi kan tänkas få. Vill inte förlora på det. Sen hur pass snabb inflyttning det kan tänkas bli.

Mycket på G nu med jobb, bostad, jul och inte minst på måndag då store lille pojke fyller hela 9 år! Var har de 9 åren tagit vägen??  Han önskar sig en dator, en mobiltelefon, en bmx cykel. Än sålänge  Vi får se. Inte så längesen han fick ny cykel men den köpte han själv efter att han sålt sin gamla 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback