Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Mat

Vad ska man äta idag då? Kyckling har vi hemma men hur...

Vab imorgon igen då Elliot har 39,3. IGEN! Stackaren  Det är nog tänderna som spökar igen...Får se om jag jobbar på tisdag men det blir jag som är hemma imorgon. Micke ska till sjukgymnasten och det kan vara knepigt att boka om. Håller på att boka mitt schema på jobb för fullt. Eller, jag är klar men ska ta hem det och kolla mot almanackan. Tänkte jobba allt utom lillejulafton och julafton. Så att vi får lite extra pengar iaf.

Hoppas höra från det jobbet nu i veckan som jag sökte i Kävlinge. Ansökningsdatumet gick ut i fredags. Nog många sökande...


Kommentarer
Postat av: Jenny

kyckling med mozarella o soltorkade tomater. :-) Gott. Eller sa kan man ju gora kyckling med kramig svampsas med svamp. :-)

2011-11-13 @ 14:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback