Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kalas

Det har varit en MYCKET lyckad dag 😊 Kalaset och allt därtill flöt smidigt! Flickorna var lugna och snälla. Vilken skillnad från pojkkalas 😉

Efter alla blivit hämtade åkte jag, Elliot, Amelie och min pappa till bauhaus. Vi kollade på golv, hittade ett billigt för 39 kr kvadratmetern. Liknande det vi har i hallen och på Novas rum. Det är ek tror jag oxå fanns det en mörkare variant. Sen tittade vi ett klickgolv som liknar klinkers men det var dyrare, 99 kr/kvm. Då bestämde sig min pappa och Amelie för att betala golvet åt oss! Det var verkligen jättesnällt!! 😊💗

Nu sover Nova och Elliot. Micke jobbar och vi andra kollar på OS. Eller, jag har precis läst ut del 3 av 5 i Katerina Janouchs serie om Cecilia Lund. Nu läser jag "Tigerkvinnan" 😊

Imorgon blir det Köpenhamn och Tivoli 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback