Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Vattenskadad!

Tappade min mobil i en skål med vatten i köket idag!! Jävla helvetes skit typ. MEN den verkar må rätt bra. Inget knappljud och kameran är suddig pga fukt.

Håller tummarna!!

Nu har novis somnat hos Amelie i soffan 💗 Elli är lagd men Philip är vaken. Micke jobbar till 02.

Imorgon blir det barnkalas 12-14 😄🎁🎉

Lilla stora tjej! Redan 5 år gammal. Så duktig och självständig. Smal som en pinne men rätt lång för sin ålder och flera tror hon är äldre än vad hon är.

VI ÄLSKAR DIG FÖR ALLTID FINASTE SÖTASTE NOVA 💗💗💗 GRATTIS!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte kul med vattenskada!hade ju samma problem efter att min ramlade ner i toan :-) ett tips e att lägga den i en påse/burk med ris (okokt alltså) över natten. Tydligen torkar detta ut den inuti. Min funkade oxå sådär men musiken kunde jag inte spela alls...så jag valde att få en ny (få o få, kostade 900 kr...) på försäkringen...har du försäkring som täcker vattenskador? Grattis till Nova förresten! Kram

2012-08-10 @ 22:49:01
URL: http://londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback