Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lördag

Då var det lördagsmorgon. Elli var morgonpigg som vanligt så kl 6 var det dags att gå upp. Nova är oxå vaken nu så det är barnprogram som gäller :)

Ingen sovmorgon för min del denna helgen. Micke jobbar ju kväll torsd, fred och lörd denna veckan. Nästa helg är det sovmorgonsdags. Inte så långt tills dess va? ;) Ska inte klaga, lägger mig tidigt (innan kl 21) och Elli sover rätt skapligt. Vill komma in i min säng allt mellan 23-05 typ. Var längesen han sov hela natten i sin säng dock.

Vet inte vad vi ska hitta på idag. Skönt med sådana dagar tycker jag.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/530028/images/2012/pic_191042656.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback