Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hemma

Myser i soffan med Elliot :) Nova leker på sitt rum och spelar Eric Saade för fullt ;) Kalaset gick bra och vi hade jätteskönt :) Jag och barnen älskar ju såna inomhuslekland, detta var på Leos Lekland i Malmö. Kom dit kl 11 och åkte 14.30, hemma ca kl 15. En heldag borta mao. Passade rätt bra eftersom Micke e sjuk. Svårt att vara i lugn och ro när barnen e hemma.

Åt middag vid 15.30 så lär bli nåt litet senare.

Ska fixa om mitt billån imorgon sen sälja den så fort jag gjort rekonditionen invändigt. Nog förbi syster imorgon med en amningskudde och lite babykläder. Ska ut i förrådet och ta in och kolla. Sen börjar jag jobba kl 15 imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback