Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Jobb

Dag 5 av 7 och 3 dagar kvar på gamla jobbet. Det är mörkt fortfarande. Sovit bättre så det är skönt men man är fan inte pigg kl 5.30 när klockan ringer oavsett när man lägger sig...

Har ett rätt lugnt schema idag men man vet aldrig vad som dyker upp ;)

Philip var riktigt trött imorse och sa "nej! jag kan bara inte gå upp!" Han somnade väl inte jättetidigt men så hade han sovmorgon igår morse. Nackdelen är att man då inte är så trött på kvällen. Har jag sovmorgon så går jag inte upp senare än kl 8 eftersom jag oftast bara kan sova längre en morgon och det är inte så ofta. Sen rullar det på igen med tidiga morgnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback