Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kväll

Nu är det lugnt här hemma. Hunnit med en del sedan jag hämtade barnen halv tre. Tvättat 15-18, lagat mat, ätit, diskat. Sen kom Micke hem och åt. Jag badade Elli, Micke stack till gymmet. Micke la Elliot när han kom tillbaka. Städat köket (så mkt skit man har!) Nu är jag uppe på Philips rum. Han kollar på Halo 1 klipp på sin dator ;) Bäst att han lägger sig i tid ikväll eftersom han var så trött imorse!

I helgen är vi lediga båda två och det var längesen sist. Jag har jobbat de senaste 5 helgerna, 2 av dom både lördag och söndag... Så till helgen ska vi göra något roligt hela familjen :) Och städa bort julen. Har inte så mkt dock. Ljusstakar, gardiner och lite tomtar :)

Vi pratade med Nova i telefon innan. Hon har det så bra så :) Klart! Farmor och faster är favoriter oxå odelad uppmärksamhet. Kan det bli bättre ;) Imorgon åker vi allihop och hämtar henne. Får inte glömma ta med presenten hon köpt till farmor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback