Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Söndag

Då var det söndag morgon. Vi gick inte upp förrän strax innan 7 och för er som vet hur vi har det med Elli är det kanon ;) Han har dock legat inne hos mig sen 2 eller nåt. Fastnade för en film igår så somnade inte förrän tolv eller senare! Sent för mig haha. Flightplan eller vad den heter. Om en mamma och dotter som ska flyga till USA men så blir dottern kidnappad på flyget och de vill få mamman att tro att hon är galen, att dottern aldrig varit på flyget. Sett den innan men alltid haft kasst filmminne så kan se filmer flera ggr utan att komma ihåg haha. Spännande och imponerande att jag orkade se hela ;)

Idag ska vi hälsa på Lenny och Gabby med barn i malmö :) Sen blir det väl en lugn kväll. Jobb 7-14 imorgon sen 2 kvällar och ledig torsd fred för att sen köra 7 dagar i rad igen och SEN är det slut på det jobbet. Blandade känslor men mest positivt :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Problemet med lchf for mig e mest en tidsfraga! Vem fan har tid att laga agg o bacon till frukost.ska va glad om jag ens hinner slanga I mig ett apple. Sen om jag jobbar kan man ju inte laga lunch o middag som man vill ha det. Lunch for man vad som serveras o "middag" brukar besta av nan sallad el macka om man har tid att slanga det I sig pa staende fot. Sa det lar bli svart. Hade ju funkat om man lagat mat sjalv varje dag.jag brukar inte ata sa mycket kolhydrater anda.

2012-01-08 @ 16:42:32
URL: http://londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback