TjÀna pengar pÄ din blogg - Testa gratis!

Soool 😊

Hela inlĂ€gget försvann 😔 Jaja. Jobbar nu till kl 13 idag sen blir det att hĂ€mta smĂ„kidsen och vara ute i eftermiddag i det fina vĂ€dret 😊 Philip fick vara pĂ„ fritids idag 6.45-16.30 ca för de skulle pĂ„ utflykt till Malmö. Stranden mm. Det var rĂ€tt dag att komma till fritids mao. Det blir enda dagen för honom pĂ„ fritids denna veckan. Imorgon Ă€r vi lediga och pĂ„ fredag kommer min mamma och hĂ€mtar honom sĂ„ sover han dĂ€r till lördag. Jag jobbar 15-22 pĂ„ fredag och 7-15 pĂ„ lördag. Det Ă€r första gĂ„ngen han sover dĂ€r men han Ă€r ju stor sĂ„ det kommer gĂ„ bra. Mormor har ju dator nu sĂ„ han överlever nog haha 😉 Sen kan han kanske ta med ipoden. Imorgon lĂ€r det bli stranden om vĂ€dret fortsĂ€tter sĂ„ hĂ€r men det skulle det göra fram till lördag. HĂ€rligt! PĂ„ fredag fyller mamma Ă„r sĂ„ dĂ„ ska vi hitta pĂ„ ngt innan jag börjar jobba sen fyller Micke pĂ„ lördag sĂ„ det firas efter jag kommer hem (tror jag 😉) sen pĂ„ söndag ska Jocke firas (min svĂ„ger) eftersom han fyller 1 augusti och dĂ„ blir Ă€ven deras Xander 6 mĂ„nader 💗 IgĂ„r handlade Nova sjĂ€lv för första gĂ„ngen! En yoghurt! Vi stod vid kassorna och kollade. Duktig stor tjej 😊 Philip handlade en mannafrutti till utflykten idag.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback