Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Trött

Är skittrött men kan inte sova. Mycket tankar i huvudet som far runt. Nära och kära. Nutid. Framtid. Somnade med Elliot vid halv nio och vaknade en timme senare. Varit hos syster idag med barnen. Var jättekul att ses :) Xander är sååå söt och charmig 💗 Synd mina barn är så bråkiga och tävlar om allt, slåss, bråkar, rivs och skriker. *suck*. Jaja så är det ju men man tycker att nån jävla gång kan de väl uppskatta varandra. Vet ju att de gör det men de visar det sällan. Skulle vilja hitta på något med Philip ensam. Inget stort och det hade inte behövt vara så länge men jag vill verkligen göra det. Prata ostört med honom och bara vara. Nova och jag var iväg själv förra veckan hos frissan och Elliot och jag är ensamma ofta när Micke hittar på ngt/tar med sig Nova. Ska försöka imorgon :) Sista semesterveckan nu. Känns helt ok. Barnen är rastlösa och vi försöker underhålla dem så gott vi kan trots miljontals saker som behövs fixas här hemma. Var sak har sin tid heter det ju :) Runt den 5 aug kommer min pappa och hans Amelie hit från Frankrike och stannar ett tag :) Det ska bli roligt!! 2 år sedan vi sågs sist och nästa sommar planerar vi att åka dit :) Verkar svårt med flyg dock så vi kanske kör som de gör de två, snart tre ggr de varit här. Sen kommer de bo några dagar hos min syster, Jocke och Xander oxå. Vi har avvarat ett rum till dem när de varit här. Barnen har ju inga problem att sova med oss, tvärtom ;) Annars kan de dela Novas rum. De stannar över Novas födelsedag 10 aug och Amelie (inte min syster då ;)) fyller år 8 aug :) 5 års kalas! Nova vill bjuda vissa från dagis och ha kalas på Mickes jobb. Som Philip ;) stor tjej nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback