Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Besök

Idag har vi haft besök av Mickes mamma och mormor :) De sysselsatte barnen medan vi fick lite mer ordning här hemma. Micke har satt fast bokhyllan efter vi bestämt var den skulle vara. Jag har packat upp en del av barnens kläder och lagt dem i... bokhyllan så länge ;) Ellis byrå kastade vi och Novas och Philips rum är ju inte klara så ingen klädförvaring där. Det blev inte alla kläder för Nova och Elliot för de har MASSOR men nästan alla Philips och Mickes kläder och alla mina. Jag passade på att rensa ut rejält bland mina kläder så nu har jag bara en byrå med 3 stora lådor varav en rymmer underkläder och strumpor. Har lite klänningar etc på vinden.

Har ställt soffan på ett annat sätt, skruvat ihop vår säng och ställt Elliots säng i delen av vardagsrummet som ska vara hans del.

Söndag imorgon och då blir det jobb 15-22.

Nu ska jag göra lite ordning i köksskåpen.

Ingen tv förrän om 2 v (!!!) Tur man har internet på mobilen iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback