Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Semestern är nära

Tyvärr blir jag inte ledig på söndag då vår bank erbjuder rabatterade biljetter till Tosselilla. Får jobba min sista dag innan semestern istället. Jobbade igår och är ledig nu fram till söndag.

Vi börjar komma mer och mer iordning det ska bli grymt skönt när barnens rum är klara. Då blir det lugnare och mindre klivande ovanpå varandra förhoppningsvis :)

Imorgon jobbar Micke hela dagen och fram till 02. Tråkigt men men. Jag har bilen och lär hitta på något med barnen om de är friska. Denna veckan har varit sådär. Nova hemma i måndags och Elliot resten + båda hemma idag och imorgon. Vi besökte vårdcentralen imorse och inget fel hittades på Nova. Allt var bra. Även CRP. De tog blodprov på mig oxå pga mina jäkla nässelutslag som kommer i tid och otid :( Vi lär inte få svar innan vi åker men jag tar med mina pills ;)

Philips rum är så gott som klart. Bara garderoben kvar och samma i Novas + tapetsering. Sen håller de på här nere i en garderob oxå, bygger upp den för den är helt raserad! Trappan är oxå på G och DAMMIGT och grusigt blir det... Men bra :)

Hämtat Ellis pass idag. Söööt va? ;) Det riktigt syns att han INTE kan sitta stilla ens för passfoto ;) Shoppat lite på centan till resan. Vunnit lite tradera auktioner sen tvättat och hämtat Micke på jobb. Ostbricka nu på kvällen :) Snart sovdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback