Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Skolavslutning :)

Så har min store 9 åring gått ut 3:e klass idag :) Börja mellanstadiet till hösten! Fint väder och picknick på skolan :)

Elli fick feber igår så natten var lagom rolig... Jobbade kväll igår och det var lugnt iaf. Nova klyddade en del inatt oxå. Hemma med Elli idag och han mådde bättre så det gick att ta med honom till avslutningen. Nova ska hämtas om en timme ca. Imorgon slipper vi vab för jag jobbar 7-13 och Micke 13.30-22 ca.

Mamma e här nu och var med på avslutningen :) Fått betyg i Rättskunskapen nu oxå, G :) Det är jag nöjd med då jag inte hunnit lägga så mkt tid på den kursen.

Tapetsering börjas snart där uppe sen får vi ny toalettstol uppe imorgon eller på fredag.


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Jajamen, eller ja... idag väger jag 146 kg ;) Jag är 184 cm lång och är av den kroppsformen att övervikten sitter överallt, även på lår, ben, fötter, fingrar, hals, rygg... ja all over me, vilket gör att det inte syns sååå mycket i ansiktet...

Var det längesen du opererades?

2012-06-13 @ 02:23:00
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback