Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sovit middag

Jag sov med Elli tidigare idag, vi vaknade kl 14 ca! Oj, det var längesen men sååå skönt :) Jag älskar att sova och speciellt på dagen när man är sådär riktigt trött! Dum hobby eftersom jag sällan kan utöva den ;)

Efter vi vaknat ringde jag Micke. Han skulle ju bara bort till David med Nova men de hade varit och knackat på (inga nycklar) och jag hör inget när jag sover ;) De drog till novalund (igen för Nova ;))

Jag åkte till min kollega A vid 15 och lånade en resväska. Snart dags juuu!! :))

Kina-restaurangen nedanför vårt fönster på kvällen. Mys :)

Jobb 7-15 imorgon medan Micke och Nova åker till Tosselilla och svärmor passar Elli hos oss :) Nova är överlycklig att få ha sin pappa för sig själv hela dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback