Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

VG

Idag (hittills) har jag gjort en jäkla massa. Håller på och tvättar (bara 2 maskiner), varit i skolan och fått VG i Svenska B :). Varit på bibblan och lämnat tillbaka boken i svenskan, postat brev, beställt mvc-tid (nej jag är inte gravid), varit på Philips skola och lämnat en sak jag glömde imorse. Tja oxå ska jag ju tjäna mitt uppehälle idag oxå. 15-22 jobbar jag idag. Ska hämta tvätten innan dess men nu ska jag göra något jag är väldigt dålig på: Att göra INGENTING. Typ bara vila och ligga och surfa runt. Hoppas kvällen blir lugn men det tror jag nog. Jag och två 20 åriga tjejer (vana) som ska jobba ikväll.

Imorgon är det ledigt även för mig. Backa-karnevalen så vi drar in till Malmö.

STORT STORT jättegrattis till min kusin och Riina som blev föräldrar igen i söndags till en supersöt liten Sofia 💗💗 Och lille Jakob blev storebror!


Kommentarer
Postat av: Robban

Ja, det är ju inte klokt som tiden går och allt som händer i livet...



Nyss var jag singel och pank

- nu är jag gift, tvåbarnsförälder och PANK!



Fantastiskt!! ;))



Sofia växer och växer... och Jakob har börjat småspringa runt i lägenheten... än så länge har han inte sprungit in i något :)

2012-06-17 @ 22:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback