Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lungt

Idag blir en lugn dag. Sovmorgon till 6.45. Elliot brukar ju vakna vid 6 om man har tur. Inget jobb för mig idag heller. Jag är absolut inte arbetsskygg på något sätt men idag skulle jag jobbat 8-13 och 14-21. En ganska meningslös arbetstid tycker jag. Man är inte hemma på varken förmiddagen eller kvällen.

Imorgon jobbar jag 15-22 och Micke är ledig idag och imorgon. Får se om jag ska jobba för Elliot är fortfarande inte symtomfri. Spyr inte men magen är kass. Det röda är dock bättre :)

Idag ska vi veckohandla på Willys. Välbehövligt eftersom det mesta är slut. Lär fylla på listan som vi alltid har med oss.

Superkul att vi redan fått in ett bud! Jag har inte varit orolig utan varit ganska säker på att det skulle gå lätt att sälja, det är ett bra och lugnt område. Barnvänligt och vi har bra extra läge tycker jag eftersom det ligger längst ner på gatan och det innebär ju mindre trafik. Vi har en grässlätt precis utanför trädgården där det är perfekt att spela fotboll etc. Nära till tvättstugan mm. Vi flyttar ju av två anledningar: 1. Vill komma närmre centrum (kommer bo mitt i byn i nya lgh) och 2. Få ner kostnaderna (vilket vi gör med ca 2000 kr i nya lgh.) många frågar ju varför vi säljer och detta är svaren.

Från början var det mest att bo billigare men nu är det mest att bo nära centrum. Vår by är ju knappast en storstad ;) Liiitet mysigt ställe detta. Kommer bo granne med lärcentrum och det är ju bra när jag ska börja plugga lite. Svenska B ska jag läsa och funderar även på Rättskunskap.


Just nu :)


Kommentarer
Postat av: william

skönt emd lugn dag:D



SV; Naw tackar så mycket:D Så himla snällt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina " I do my best" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-18 @ 16:01:55
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback