Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sjuk

Idag är jag hemma med Nova som fick feber igår igen. Hon var feberfri natten till igår och under dagen. Sen vid 17.30 blev hon jättevarm, fick Alvedon och somnade i soffan. Jag känner mig inte heller helt okej och har tagit en ibufren. Ska ju jobba 15-22 idag är det tänkt. Micke kommer hem tidigare och hämtar Elli på dagis. Han är ok. Än sålänge. Hoppas han klarar sig. Philip är oxå förkyld och hostar men ville gå till skolan. Packade med gympakläder men får se om han orkar. Nova och jag tänkte hämta honom 13.30 efter skolan. Lagom promenad även om man är lite halvkass. Har vagnen hemma så kan hon åka.

Vi har vikt tvätt, hängt ny tvätt och satt igång diskmaskinen. Nova håller på och diskar annat ;) Hon är söt vår tjej :)

Ska se familjen annorlunda på TV4 play för det hann jag inte igår. Var inte klar med allt, läxor osv förrän kl 21.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback