Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Imorgon ska vi...

... prata med målaren om vilka väggar som ska tapetseras och vilka som bara ska målas vita. Det verkade funka med att måla, inga bubblor och skit. Bra ju. Sen kollar vi hur mkt tapet det går åt, åker och köper (kanske redan imorgon) och målaren fixar.

Börjar bli klar i skolan. Imorgon kl 12.30 ska vi prata om hur jag kan utveckla mitt fördjupningsarbete för jo, jag håller ned. Så vidare fördjupat var det inte ;) Pratade som hastigast med läraren i Rättskunskap oxå och han sa att jag har ju en inlämningsuppgift till! På ett kapitel vi inte redan haft uppgift eller skrivning på. Så det är ännu en uppgift. OM jag hinner görs den imorgon innan skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback