Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Just nu

Micke har åkt till jobb (18-02) och vi har nyss ätit och röjt undan efter det.

Tvättmaskinen går efter vårt besök i lgh. Skitt där e ;) Men där ska saneras innan vi flyttar in. Mycket byggdamm eftersom de spacklar och slipar.

Blir en lugn kväll med lite gott senare. Ikväll SKA jag lägga mig senast kl 21. Kommit ifrån mina tidiga kvällar = trött ;)

Ledig imorgon med och då ska det rensas och packas på allvar så fort Micke sovit klart.

Elli vaknade 6.06 imorse 💤💤


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Åh, jag önskar att jag också hade bakmaskin. Eller ja, jag har en men jag vet inte vart alla delar är, HAHA, ja vi har en källare (gillestuga) som jag använder som värsta förvaringslokalen. Å där finns allt, men jag vet inte vart :D

Havreflarn låter dock jobbigt :P

Jag har gjort drömrulltårta idag, och håller på med tekakor och rosenbröd. Supergott =)

2012-05-19 @ 20:41:33
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback