Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

OP

I januari fick jag fem olika offerter på flyttstädning och nu har vi bestämt oss för ett bolag tror jag. De tar 1800 inkl fönsterputsning efter RUT-avdraget och det är det ju lätt värt. Hoppas de har tid bara. Vi tänkte isf 31 maj. Dagen efter tar de nya ägarna över. Vi har varken tid eller ork att göra det själv. Det är ändå 120 kvm. Tänk bara kök och badrummen!! Bara det tar ju flera timmar. Sen fönsterputsning som jag själv är så bra på. NOT! ;)

Min mamma opererades imorse på käkkirurgen i Lund. Det gick bra :) Jag var lite nervös och gick och tänkte på det hela morgonen tills jag sen ringde dit och fick tag på henne. Visst, min mamma är frisk och pigg men det är ändå en risk och hon är ju inte jätteung (sorry mamma).

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen väntar en dusch. Lång dag imorgon på jobb och efter allt bärande i trappor igår kan jag knappt gå! Eller jo, det kan jag men jag har ju lite ont i vaderna och smalbenen ;) Bra träning att springa så mkt i trappor. Nästa gång (på fredag) blir det INTE kjol och flip flops, det är ju en sak som är säker ;)

Vår balkong som nog blir lite snyggare snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback