Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sista natten

Inatt blir nog sista natten i huset. Idag har jag och Elli varit på netto och hämtat kartonger, packat det mesta i köket och kört till lgh. Sen var han så gnällig när han vaknade så det blev inte så mkt mer. Micke slutade tidigt, 13.30 så vi hämtade honom och sen Nova på dagis. Efter det körde vi ut till Elgiganten i lödde och kollade på kyl/frys. Bestämde oss för en som Micke och David nu är och hämtar. Än en gång är han supersnäll och hjälper oss med bil och arbetskraft :) I orgeln får ansvariga ta ut den gamla (sitter fast) och sätta in den nya samt koppla in diskmaskinen. Skåpet där den ska sitta är borttaget iaf.

Hoppas målarna hann en bra bit idag så vi kan börja placera ut saker. Sen ska fondtapeterna på plats oxå.

När Micke kommer hem drar jag till lgh och bär upp det som ska upp på vinden. Just nu står allt en enda röra i två rum. Rummen är gigantiska men det är MYCKET saker. Tror jag hinner torka ur lite skåp och sätta in lite saker så försvinner lite lådor.

Fortsatt vab imorgon + med Nova så båda får vara hemma. Nu har hon fått hostan. Micke trodde han skulle hinna hem till 16 då jag har lektion en timme.

Utvecklingssamtal för Philip kl 16.30 idag som gick bra. Han är duktig och kämpar hårt i skolan 💗 Stor skillnad bara från förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback