Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tapetsering på G

Nu har vi precis ätit lunch. Elliot håller på för han somnade innan på promenaden bort till den nya lekplatsen. Sen släpade jag upp vagnen för trappan. Hade varit lättare om den var rak kan jag säga ;) Men det var det värt för han sov ytterligare drygt en halvtimme.

Nu har tapetseringen påbörjats :) Det är roligt med målning men detta är roligare, mindre risk för att barnen råkar gå emot något och det går snabbare. Försökte lägga in bild men det gick inte. Se börjar i vårt sovrum.

Bättre dag idag. Nova var på kasst humör igår och lyssnade inte. Det regnade och var allmänt jobbigt.

Idag ska vi hämta Philip efter de varit på skåneresan. Ca 17.20 kommer de hem. Sen ska han sova här och lämnas i skolan imorgon.

Ska ta tag i disken nu när jag vet var jag har Elli ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback