Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Gymkläder 😊

Dagen började med sovmorgon till kl 7, skönt! Sen var det bara att ta tag i dagen med att få iväg Philip till skolan, äta frukost och ordna allt till Nova och Elliot. Deras hemmadag idag. Jag var på gymmet strax efter 9 och gick/joggade i 40 min.

Mamma kom hit en sväng idag. Det blev drygt 5 timmar 😊 Vi handlade först på netto sen en promenad till Ica. Ville hitta min 5% ost men ingen tur där heller.

Efter lunch blev det novalund och cubus. Hjälpte mamma så hon fick tag i två par jeans oxå köpte hon svarta hellånga gymbyxor och en rosa sport BH till mig 😊 Skitsnyggt! Supertack 😄 Sen fick barnen dela på ett Happy meal (skulle ju hem och äta middag)

Nu har Micke lagt Elli och det är dags att göra Nova och Philip klara oxå. Philip ska på kalas i Helsingborg imorgon fick vi nyss reda på så det blir att leta present imorgon.

Träna + barngympa imorgon kl 9.30 står oxå på schemat 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback