Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tidigare

Thanks schyssta kollegor som skickade hem mig redan runt kl 20. Jag var klar ca 19.50 och är känd för att jobba snabbt. Hinner oftast både mitt schema och halva någon annans. Kör på i 190 MEN tar mig såklart ändå tid att sitta ner/snacka lite om någon vill det.

Nu har jag käkat och gjort ändringar till dagis i veckan som kommer.

Ska diska och duscha sen SOVA. Elli kommer inte gå till dagis imorgon. Han hade feber inatt och lite under dagen. Frågan är vem som ska vara hemma. Om Micke sover ok är han det annars får jag vabba. Jag har ju bytt min kväll mot 7-15. Om allt är ok lämnar jag Nova 6.50. Sen på tisdag har vi hemmadag. Ska julpynta (om det inte hinns med imorgon) och PLANERAS inför onsdagen 😄 Sen hämtar vi Philip efter skolan så ska han vara här över sin födelsedag som ju är på just onsdag.

Kan ni tänka er att jag då varit mamma i ett decennium 😮💖


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback