TjÀna pengar pÄ din blogg - Testa gratis!

đŸ’€

LĂ€ggdags nu. Är trött efter att jag inte kunde somna igĂ„r kvĂ€ll pga min vila nĂ€r jag hade huvudvĂ€rk.

Imorgon blir det att jobba kvĂ€ll. Philip hĂ€nger med mig till jobb en stund sen blir det trĂ€ning för hans del och hans pappa hĂ€mtar honom. Philip har ju varit hĂ€r nĂ„gra extra dagar nu iom att det Ă€r lov och att jag varit ledig 😊 Det Ă€r speciellt att vara ledig med ett barn i taget💗 Det Ă€r speciellt med alla tre men det hĂ€nder bara inte sĂ„ ofta med Philip.

Kl 12 idag var jag hos tandlÀkaren sÄ se fick lagat min visdomstand. Efter mkt kÀmpande kom de till. De sa till och med att de förstod varför jag fÄtt ett hÄl dÀr. Bedövning? SÄklart!! Lida i onödan har jag slutat med och just sprutor har aldrig varit nÄgra problem för mig. Idag kÀndes det mindre Àn ett myggbett. 22 min senare var jag klar.

Mot dagis för utvecklingssamtal för Elli som gick bra 💗 Söta fina underbara Elliot 😊 SprĂ„ket kommer, han har bara fullt upp med annat.

Bvc kl 15. Vi fick en tid i början av februari eftersom han inte sa sĂ„ mĂ„nga ord. Allt lossnar nog pĂ„ en gĂ„ng snart. Vi Ă€r inte oroliga, det hade dock varit KUL om han pratade mer 😊 Vi och mĂ„nga andra förstĂ„r ju honom Ă€ndĂ„. 96 cm lĂ„ng och 15,5 kg tung. Ca en över pĂ„ bĂ„da kurvorna precis som frĂ„n födseln. I övrigt var allt ok. Han bjöd pĂ„ kaffe (rollspel) och sparkade fotboll (motorik).

Micke och Nova har pysslat med halloween pyssel inför imorgon nĂ€r de ska ut och busa 😊.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback