Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Bra 💗💗

Xanders OP har gått bra 😄 Fick sms tidigare att det gått precis som det skulle och att han sover och äter mest. Sååå skönt 💗💗 Varit väldigt orolig och tänkt en massa på min lille goding 😊 Nu hoppas vi bara han inte kommer ha så ont denna återhämtningstid.

Ska jobba extra imorgon 7-13. Jobbade till 22 ikväll och hon jag jobbade med blev alltmer kass under kvällen. Hon ställde upp för mig och bytte dag till kväll den 6 nov när Micke ska övernatta med jobb så klart jag hjälper henne då. Sen extra på fredag oxå, eg bara 14-21 men jag kör hela dagen 8-21. Totalt denna månaden över 30 extra timmar. Katsching!! 💰💰

Var hos tandläkaren imorse och jag hade ett hål minsann. Eller hon trodde det, såg inte så bra på bilderna. Det är isf ett litet ett i ena visdomstanden. Lagning i slutet av mån. Första gången jag är glad att jag har frisktandvård. Tycker liksom inte jag haft användning för det innan...

Nu ska jag soova så jag orkar upp TIDIGT och lämna kidsen innan jobb så det blir ca 6.50 (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback