TjÀna pengar pÄ din blogg - Testa gratis!

Fyndat 😊

En styck loppis avklarad! Lite meckigt dock med tvĂ„ barn varav en som inte fick sitta i vagnen utan jag fick BÄRA honom i 1,5 timme sen köa i ytterligare en halvtimme. MEN som vi fyndade!! 325 kr handlade vi för och för det fick vi bl a gummistövlar stl 25, minst vars 3 byxor till alla 3 barnen, en kjol och ett gĂ€ng tröjor till alla oxĂ„! Till Nova hittade vi ett par jĂ€ttefina hello kitty jeans i stl 116. Ser helt oanvĂ€nda ut. Ett par jeans till Philip oxĂ„ som ser nya ut, dock lite stora. Är ca 100% sĂ€ker pĂ„ att jag fortfarande gĂ„tt dĂ€r om jag inre haft barnen med mig 😉

Nu har vi istÀllet Àtit, jag har slÀngt in allt i tvÀttmaskinerna och Micke har lagt Elli.

Det spöregnar ute... Lagom kul att stĂ„ i ca 15 min kö utanför loppisen. Jag hoppas verkligen det slutat regna till kl 14 dĂ„ det Ă€r cikusdags 😊


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback