Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Pappavecka

Idag är det utb (samarbetslyftet) kl 13-16 för min del.

Ska måla lite idag. Sista strykningen hoppas jag så vi sen kan sätta ihop sekretären till Novis 😊

Satt uppe rätt sent och sökte jobb, det blev iaf 5 st. Letar ju bara efter månd-fred jobb då jag är EXTREMT trött på kvällar och helger och känner att det inte ger någonting längre. Det krävs ju en bra mkt bättre månadslön om jag inte ska jobba helger, tyvärr är det där jag tjänar mina pengar med ett genomsnitt på ca 40 helgtimmar per månad.

Philip åkte till sin pappa igår efter träningen så nu är vi en 2 barns familj i en vecka. Lite lugnare men MYCKET tommare... En vecka går fort 😊

💗💗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback