Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Igår var vi...

... ute på landet igen och hjälp till lite. Bytte ut Nova mot Elli och det var en bättre kombo. Nova och Philip är ärkefiender typ ;) Blev inte lika länge idag, hjälpte till att packa upp lite köksgrejer. Philip (mest) och Elliot kastade in lite ved oxå sen gick vi på en lång promenad innan det var dags att åka och lämna Philip till sin pappa och hem för Micke skulle ha bilen och åka till Malmö.

Redan måndag imorgon! Haft sån in i helvetes tandvärk sedan i torsdags. Helgen har dock räddats av citodon jag fick av Jockes bror :) Nu tog jag precis en 500 mg och en 500 mg panodil + min penicillin då.... Tror det börjar släppa för innan dessa tog jag 14.30 så det var eg dags 18.30 men behövdes inte. Hoppas sova bättre. De föregående två nätterna har jag vaknat, vänt och vridit mig hit och dit. Sen vid 6 har det inte blivit mer sömn.

Underbart väder idag :)) Mer av det tack!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback