Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kalas x 2

Nova ska på kalas kl 12 sen hämtar vi henne kl 13 för Ellis kalas börjar ju 13.30.

Micke och Nova håller på med tårtorna. Jag har fixat det mesta med mitt. Skönt att ha det gjort. Det ska ju grillas men det görs på plats. Allt är inköpt och klart.

Jag la fram kläder till Philip igår kväll och han suckade lite men var påklädd imorse när jag kom upp efter min sovmorgon till 8.30. Han vill helst bo i mjukisbyxor och det är helt ok men inte på kalas, avslutning mm. Elli är lätt, bara att lägga fram och ta på. Inga diskussioner. Än 😉 Nova är svårast och det får förhandlas fram vad hon ska ha på sig, dvs inte så ofta för det är rätt jobbigt...Till fotografering mest annars får hon gå som hon är. Problemet är att hon använder kläder till de faller sönder, hål och fläckar bekommer inte henne 😉

Elli leker med lite av vad han fick igår. Han älskar små hus man kan öppna med massa saker i. Han fick lite kläder och en röd Bobby car oxå 😊 Sen från min pappa och Amelie i Frankrike fick han en radiostyrd blixten mc Queen bil och pennor med blixten och hans vänner att sätta uppe på pennorna 😊 Merci beaucoup 💗💗 Nova och Philip fick frön att plantera själv! Vi fick choklad 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback