Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lördag kväll

Inte många knop har blivit gjorda för min del. Knappt varit ute. Tränat, tvättat, ätit och sovit. Så kan jag sammanfatta min dag 😉 Skönt med helg!

Nu sitter jag här med chips och ett glas cola... Ska ta tag i mig själv och göra upp en kostplan för veckan och ha EN dag då det är ok med rimliga mängder gott. Ica har nu fått in billig kvarg och det är både lätt att fixa och billigt. Två stora + i mitt jobb. Om det är gott kan diskuteras. Jag brukar ha sötningsmedel och kanel på.

Iaf dagen började 6.15 (det tog en vecka för Elli att ställa om sig så nu lät han vara min väckarklocka i veckan igen 😊). Ellan och jag käkade mannagrynsgröt och kollade tv. La in Nova i min säng så sov hon till 8.15 ca. Startade ovh hängde tvätt innan gymmet 9.15-10.15. Hem, äta, duscha. Micke tog med sig barnen till sin mamma i Svedala. Jag vek tvätt och kollade tv/TV4 play. Sov i säkert 2 timmar. Käkade och nu är det kväll... Hoppas komma ut med i det fina (förhoppningsvis) vädret imorgon. Bokat ett TRX pass kl 11 (45 min). Anmält mig till att jobba oxå men då vill jag ju veta det helst innan idag. Får in ob från påsken på april lönen så ska få in några dagar nu i april som kommer på maj lönen osv.

Kollat runt på presenter till Elli som ju fyller 3 år 26 april. Han gillar CARS och jake och piraterna mm. Jag tänkte få tag på en bobby car och små hus msn kan öppna. Såg att BR har Fifis vattenkannehus och blomsterfröstugan 😊 Han älskar sånt 💗

Sen har vi inga småbarn hemma mer 😳 Tycker gränsen går där runt 3 år. De blir blöjfria om de inte redan är det, sover bra, leker självständigt, pratar osv. Och vi vuxna kan pusta ut och fira att vi faktiskt kom ir småbarnstiden levande. Om än på gränsen många ggr. Små barn i all ära och det är mysigt osv MEN jag har tyckt det varit ASJOBBIGT stundtals och det står jag för. (Ingen hemlis ni som känner mig 😉) Jag tycker det är roligare när de blir större 😊

Nu ska jag försöka bli trött...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback