Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Gräsänka

 
 

Imorse åkte Micke till Skottland. Regnigt både här och där :( Nu är det bara till måndag han är borta men barnen har redan lyckats reta upp mig ;) Dock bättre efter ett tag, kollade film och var lugna.

Micke la ut Novas gamla Kitty bil för någon vecka sedan och idag hämtade en tjej den, 1000 kr. Ny gav vi runt 2000 kr vill jag minnas. Det var till Novas 2 års dag :)

Varit i Lund och böjt rätt Novas brillor. Hon har ny kontroll den 3/9 och då lär de se att hon slarvat med att använda dem. Det är iaf vad jag sagt till Nova ;)

Nere och handlade något gott tidigare :) Struntade i att det är ehh... vad fan är det för dag? Ok, torsdag! Vi har fortfarande semester och då käkar vi godis :)

Imorgon blir det Trellehulla (Trelleborg) för bad och träffa mamma/mormor. Lördag träffa Lotta på stranden i Falsterbo/Höllviken som kommer "hem" på besök från London. Söndag kalas för Jocke ute i Sjöbo. Kollat upp ännu mer kul saker att hitta på dessa dagar och det vi inte hinner finns det hela nästa vecka till oxå :) Funderar på Malmö museer någon dag, aq va kul typ regniga dagar sen foteviken i Höllviken, Skånes djurpark och Helsingborgs djurpark fina dagar.

Lämnade Philip på fotbollen 17.30, kollade till kl 18 ca. Tänkte kolls om Elliot kan börja snart :)

Nu: Sova! Elli la sig själv 19.30 så han lär vakna ca 7/7.30 tippar jag på så får vi se om jag har rätt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback