Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kvällsdopp 😊

Det blev ett litet kvällsdopp i Lomma ikväll. Solen hann PRECIS gå ner innan vi kom i och blåsigt var det! Dock skönt och inte speciellt kallt när vi väl kom i 😊

Trodde jag packat ner trosor och bh men de låg i hallen när vi kom hem så det fick bli att köra hem i handduk och bikini oxå inom McDonalds på vägen eftersom klockan redan hunnit bli 18.30.

Bara Elli hemma nu. Nova blev hämtad av svärmor idag och ska sova där tills på fredag. Vi packade hennes väska i förmiddags och passade på att städa hennes rum, sorterade osv. Sen fortsatte jag med Philips rum, hallen och badrummet när jag ändå höll på. Dammsög och moppade så får det räcks inför lördagen. Ingen som kommer vara där direkt innan ändå. Jo Philip kommer hem imorgon men han stökar inte upp så mkt och isf städas det lätt upp igen. Mest fotbollskort han lägger ut på golvet 😉

Ska träffa Lotta imorgon igen 😊 Var ju i lördags sist och dagarna bara springer förbi! Det är ju länge mellan gångerna så det gäller att passa på att ses! Tycker det är synd att vi bor så långt ifrån varandra men så är det ibland. Vi har verkligen haft sjukt mycket kul ihop genom åren 😮😎 Tror det var runt -93/-94 vi lärde känna varandra och det är ju för fasiken TJUGO år sedan!! Just nu håller jag tummar och tår för henne 😉

Hoppas på bra väder imorgon!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback