Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lördag

Idag blev det Skanör för hela slanten :) Riktigt varmt stundtals men mest molnigt och kallt i vattnet MEN jag badade hela 3 ggr (!) eller om det var 2 ;) Mötte upp Lotta, hennes föräldrar samt faster där nere. Efter några timmar, vid 15.30 packade vi ihop och begav oss mot Malmö och söderkulla fast först satt vi i en timmes bilkö! Hem om till lottas föräldrar och sen till deras koloni på Almåsa för grillat som de bjöd på. Så himla snällt fast det är de ju, snälla :) Jag har varit med Lotta och hennes familj jättemkt när vi var yngre :)

Barnen somnade i bilen så det var bara att bära upp allt i tre omgångar. Trodde jag. Nova gör en macka eller nåt nu.

En lyckad dag :) Ska bli skönt att sova. Imorgon: kalas i Sjöbo :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

När Elli såg den där gubben som visar väderstreck (tror jag?) sa han "den killen e stark!" Haha, han e go :)

2013-08-03 @ 22:53:58
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback