Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ännu en häst

... testad. Idag blev det Legolas. Han är, tillsammans med en annan, den störta med 107 cm i mankhöjd. Nova tyckte han var rätt bra men lite skumpig ;)

Det var roligt att Elliot oxå hängde med. Jag gick med honom i vagnen och ibland sidan om så gick mamma med Nova på hästen. Kanske att Elliot testar att rida nästa gång. Hade varit roligt :) 

Nu är det jobb här för min del till kl 22. Nyss haft rast och ätit så nu orkar jag ju ingenting. Rätt trött. Min sovmorgon imorgon :) Sen har jag en hel del att uträtta imorgon.




Kommentarer
Postat av: erica björkander

Gulligt! :)

2013-12-21 @ 20:33:42
URL: http://bjoorkander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback