Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Haha

http://bloggmorsorna.se/frokenfinurlig/2012/06/12/saker-ingen-berattar-for-dig-om-att-vara-gravid

"Jag sa att han luktade snopp" hahaha!

Jag har inte haft allt, varit rätt förskonad faktiskt. Illamående hade jag bara med Nova några veckor, men det räckte för visst är det pest?? Att allt luktar? Ja, skriver under på den! Åderbråck och en ofantlig viktuppgång är nog annars det jag "lidit" av. Frågar ni Micke så ja, mitt humör!! Ni kanske inte visste att han skulle vilja ha fler barn men inte med mig pga mitt humör 😉

Läs och asgarva 😄

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det verkar som många får ett jävla humör men jag har faktiskt inte haft nåt sånt...alltid varit ganska "stabil", känner mig gladare än jag var innan men d kan ju ha sin förklaring oxå IOM att vi hade så mycket skit att kämpa med innan. :-)
Var d bara Micke som fick skit el alla som du umgicks med?
Kram

2013-12-05 @ 12:45:01
URL: http://londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback