Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Klappjakt

Imorgon ska jag och Elliot ut och leta julklappar. Vi har en del att kolla efter samt tomte- eller pepparkaksdräkt till Elliots luciafirande på fredag. Ombytt och klar 6.50 (!) 😉

La mig vid 21. Skönt. Känt mig extra matt de senaste dagarna så nog inte fel att smyga in extra vila och sömn. Jobbar kväll på fredag och sen morjon lördag och söndag = kasst.

Idag var det riktigt mysigt på ÖF. Mormor kom dit vid kvart i två och efter en halvtimme hämtade jag Philip i skolan. Det blev fika och mer pyssel. Hem vid 16. Mormor körde Philip till fotbollen strax innan 17 och jag förberedde maten. Vi åt och sen åt Philip när han kom hem vid 19. En dag som gått i ett med andra ord 😊

Elliot har bakat pepparkakor på dagis idag 💗 Kul han inte missade det. Sist han var på dagis var i tisdags förra veckan och nej, han har inte varit sjuk. Jag är ledig så på mitt schema sen k en helg emellan (då jag jobbade såklart) och sen lediga dagar igen. Men det är så mysigt att ha honom hemma, han är väldigt enkel 💗






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback