Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Såja

Nu blev den grön! Testade att ta penicillinet med yoggi nu på kvällen. Två nätter nu har jag vaknat med en besk jävla smak, säkert från dessa kapslar. Törsten jag känner hela tiden är obeskrivlig MEN de tog bort halsflussen snabbare än något annat gjort!

Blir att lägga sig nu, är sjukt trött. Kommer nog ta lunch hemma imorgon eftersom jag är här i byn och jobbar. Måndagar och torsdagar är jag i den ännu lite mindre byn Furulund som ligger 2 km härifrån (för er som inte känner till det 😊) Övriga dagar Kävlinge och jag tror vi kommer fortsätta så sen eller månd och tisd i furulund. Får se.

Imorgon lämnar jag två kids på dagis och ordningen är återställd. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback